NIEZALEŻNA TELEWIZJA DRUGIEGO OBIEGU

Platforma Wideo Gazety Polskiej
Mobile

"Newsweek" Lisa pisał nieprawdę...



Redakcja vod: czy jedyną konsekwencją będzie kolejna kompromitacja redaktora Lisa?

Info Niezależna.pl:
Kancelaria Sejmu obala kłamstwa "Newsweeka".
Szef Kancelarii Sejmu potwierdził na piśmie, że informacje podane przez tygodnik "Newsweek" są nieprawdziwe, a wynagrodzenie mecenasa Rafała Rogalskiego pochodziło ze składek parlamentarzystów Prawa i Sprawiedliwości.
Lech Czapla, szef Kancelarii Sejmu, poinformował, że sprawozdania z wydatkowania środków finansowych na pokrycie kosztów związanych z działalnością klubu PiS zostały złożone w Kancelarii zgodnie z zarządzeniem marszałka Sejmu.
Do pisma Czapli dołączona została notatka z audytu, w której wyraźnie stwierdzono, że "prowadzona rachunkowość jest zgodna z polskim prawem", a "środki budżetowe wydatkowano w sposób celowy".
I najważniejsze: wydatki finansowane ze środków własnych Klubu ewidencjonowane są na odrębnych kontach. Potwierdzenie tego stwierdzenia stanowi jeden z wylosowanych dowodów księgowych (Z/0806/01/08/2012 z dnia 1/08/2012 pt.: usługa prawna - Smoleńsk). Informacja pozyskana z biura klubu PiS wskazała na sfinansowanie faktury "ze środków Klubu, nie ze środków kancelaryjnych" i znalazła potwierdzenie w zestawieniu zapisów dzienników przedstawionych audytorowi wewnętrznemu.



(FOTO: Print Screen YouTube)

Data: 2013-05-14

Programy VOD

Wiadomości VOD

Pozostałe informacje

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.