Przejdź do treści

To oglądają miliony - wiesz dlaczego?



Redakcja vod: jak informuje dailymail.co.uk. w ciągu kilku dni (premiera była 21.04) dosyć banalny filmik reklamujący francuską wodę mineralną evian uzyskał w internecie oglądalność w wysokości ponad 30 mln odsłon. Jak sądzicie, co "uwiodło" te miliony? Czy powinno się zakazać używania w reklamie wizerunku dzieci? Ale ta reklama nie jest adresowana do dzieci - jest adresowana do dorosłych... Więc czy sukces tego przekazu jest wywołany wyłącznie poprzez odwołanie się do instynktu właściwego dorosłym?
Poprzednią reklamę tej wody, w której też wykorzystano obraz roztańczonych maluchów obejrzało ponad 60 mln ludzi.
Kiedy komercja przestaje być zdrowa? Gdzie jest ta granica? Czy w ogóle w komercji poza zyskiem istnieją jakieś granice? Czy powinniśmy je stawiać i kto ma to zrobić? Ot, kilka pytań, a reklama króciutka:)
Na przemyślenia jest cały weekend:)